Strategické řízení značky hodnocení

Strategické řízení značky
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/288127/mid_strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 5 1 1

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Strategic brand management, 2007


více info...
5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Strategické řízení značky: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

Kevin Lane Keller
americká, 1956
2007  100%Strategické řízení značky