Strategické řízení značky

Strategické řízení značky
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/288127/mid_strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 5 1 1

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Strategic brand management, 2007


více info...

Přidat komentář

misa_k
25.08.2020 5 z 5

Výborná pomůcka při psaní bakalářské/diplomové práce. Zároveň je zpracovaná tak, že je srozumitelná i laické veřejnosti. Jednoznačně doporučuji.

Štítky knihy

management marketing obchodní značky

Autorovy knížky

Kevin Lane Keller
americká, 1956
2007  100%Strategické řízení značky