Strategické řízení značky přehled
Kevin Lane Keller
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text
Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Strategic brand management, 2007
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Strategické řízení značky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Strategické řízení značky v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chci si koupit | 2x |
v dalších seznamech | 1x |
Výborná pomůcka při psaní bakalářské/diplomové práce. Zároveň je zpracovaná tak, že je srozumitelná i laické veřejnosti. Jednoznačně doporučuji.