Strategické řízení značky přehled

Strategické řízení značky
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/288127/mid_strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 5 1 1

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Strategic brand management, 2007


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Strategické řízení značky. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

misa_k
25.08.2020 5 z 5

Výborná pomůcka při psaní bakalářské/diplomové práce. Zároveň je zpracovaná tak, že je srozumitelná i laické veřejnosti. Jednoznačně doporučuji.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Strategické řízení značky v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce1x
v Chci si koupit2x
v dalších seznamech1x

Štítky knihy

management marketing obchodní značky

Autorovy knížky

Kevin Lane Keller
americká, 1956
2007  100%Strategické řízení značky