The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit hodnocení
Marty Neumeier
Díky vzestupu brandingu, poháněného v současnosti sociálními médii, je dnes budoucnost značek pevně v rukách zákazníků. To je podstata BRAND FLIPU, převratu značek, přemetu, který některé firmy ruinuje a jiné vystřeluje k hvězdné slávě. Dnešní volba je jednoduchá. Převrátit vaše podnikání, nebo BÝT převrácen. Neumeier ve své úžasně srozumitelné knize ukazuje, jak poskočit do budoucnosti ovládané zákazníky s lehkostí, energií a grácií. Proměňte vaši značku v malé hnutí – takové, jaké budou vaši zákazníci horlivě spoluvytvářet, šířit a živit k prospěchu všech zúčastněných.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2016 , AnFasOriginální název:
The Brand Flip: Why Customers Now Run Companies and How to Profit from It, 2016
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |