The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit přehled
Marty Neumeier
Díky vzestupu brandingu, poháněného v současnosti sociálními médii, je dnes budoucnost značek pevně v rukách zákazníků. To je podstata BRAND FLIPU, převratu značek, přemetu, který některé firmy ruinuje a jiné vystřeluje k hvězdné slávě. Dnešní volba je jednoduchá. Převrátit vaše podnikání, nebo BÝT převrácen. Neumeier ve své úžasně srozumitelné knize ukazuje, jak poskočit do budoucnosti ovládané zákazníky s lehkostí, energií a grácií. Proměňte vaši značku v malé hnutí – takové, jaké budou vaši zákazníci horlivě spoluvytvářet, šířit a živit k prospěchu všech zúčastněných.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2016 , AnFasOriginální název:
The Brand Flip: Why Customers Now Run Companies and How to Profit from It, 2016
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |