Populární knihy

Nové komentáře u knih Marty Neumeier

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

Umím si představit, že knihu zadáte studentům na začátku semestru jako úvod do brandu/grafického designu. Kniha je přečtená za večer, nestráví nad ní tedy moc času, takže do další hodiny mají dočteno a můžete to probrat. Je tam pár super bodů, které mohou nasměrovat, jak nad problematikou přemýšlet. Pokud však nemáte brand před sebou poprvé, trochu se orientujete, pak autor nenese nic objevného. Vesměs jde jen o definování brandu, jeho základní teorii, která je uchopena úvahou, takže nenese informace nijak prakticky přežvýkané do konkrétních rad a zkušeností (pár stran k "Takhle ano/takhle ne" tam však je). Osobně jsem uvítala část s kmeny a identitou, jelikož se jedná o cestu, jak téma zprostředkovat i ve školách (střeních/základních), aby bylo dobře uchopitelné.... celý text
VeDny


The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

Mohla být delší.
Sralinka