Populární knihy
Nové komentáře u knih Marty Neumeier
The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
„Umím si představit, že knihu zadáte studentům na začátku semestru jako úvod do brandu/grafického designu. Kniha je přečtená za večer, nestráví nad ní tedy moc času, takže do další hodiny mají dočteno a můžete to probrat. Je tam pár super bodů, které mohou nasměrovat, jak nad problematikou přemýšlet. Pokud však nemáte brand před sebou poprvé, trochu se orientujete, pak autor nenese nic objevného. Vesměs jde jen o definování brandu, jeho základní teorii, která je uchopena úvahou, takže nenese informace nijak prakticky přežvýkané do konkrétních rad a zkušeností (pár stran k "Takhle ano/takhle ne" tam však je). Osobně jsem uvítala část s kmeny a identitou, jelikož se jedná o cestu, jak téma zprostředkovat i ve školách (střeních/základních), aby bylo dobře uchopitelné.“... celý text
— VeDny
The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
„Mohla být delší.“
— Sralinka
Marty Neumeier knihy
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
Štítky z knih
Neumeier je 0x v oblíbených.
Osobní web autora