Marty Neumeier životopis
americká, 1947
Životopis
Marty Neumeier je americký odborník na problematiku inovací, strategie budování obchodních značek, designu, integrovaného marketingu a tzv. brand collaboration, tedy rozvíjení vztahů mezi obchodní značkou a jejími uživateli či klienty. Založil a dlouhou dobu vedl uznávaný magazín pro grafický design Critique. (zdroj životopisu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Marty_Neumeier#cite_note-rfr1-1)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Marty Neumeier - knihy
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Štítky z knih
Neumeier je 0x v oblíbených.
Osobní web autora