The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem hodnocení
Marty Neumeier
The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina knih se brandingem zabývá buď jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného pohledu kreativně-emočního, Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, kterou budou zákazníci milovat a která přinese firmě trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Dozvíte se: co je to brand, pět základních disciplín budování značek, jak značky mění dynamiku trhu, tři nejdůležitější otázky, na které potřebuje každá úspěšná značka mít odpověď, proč je spolupráce klíčem k úspěšnému budování značky, jak design ovlivňuje zákaznický prožitek, jak rychle a levně testovat koncepty rozvoje značky a proč je důležité starat se o brand i uvnitř firmy. Marty Neumeier je designér, spisovatel a business konzultant. Snaží se přinést kreativní principy a procesy ze světa designu do korporátního prostředí. Ve své poslední knize Metaskills zkoumá pět základních dovedností, které budou pohánět inovace v 21. století. Mezi jeho předchozí publikace patří The Designful Company, v které se zabývá rolí designu a jeho vztahem s inovacemi; ZAG, která byla vyhlášená za jednu z „The 100 Best Business Books of All Time“; a konečně The Brand Gap, která je považována za základ moderního brand-buildingu. Na rozvoji značek a firemní kultury úzce spolupracoval s firmami jako Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google a Microsoft. Dnes působí jako Director of Transformation v Liquid Agency, hodně cestuje, vede workshopy a přednáší o inovacích, značkách a designu.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2015 , Audioteka , BookmediaInterpreti: Jakub Hejdánek
více info...
5 |
|
3 x |
4 |
|
4 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem: 78 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 9
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |