Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média hodnocení

Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/147292/bmid_ucebnice-teorie-a-analyzy-edukacniho-media-147292.jpg 4 4 4

Publikace má charakter příručky určené studentům, učitelům, výzkumným pracovníkům a také autorům a posuzovatelům učebnic. Je rozdělena do dvou částí. V první části autor podává přehled teorie školní učebnice jako didaktického média, modely funkcí a struktury učebnice, a to na základě nejnovějších poznatků z výzkumu učebnic v zahraničí. Velkou pozornost věnuje způsobům, jimiž učitelé a žáci/studenti pracují s učebnicemi a využívají je pro různé účely učení a vyučování. Druhá část má prakticky návodové zaměření. Vysvětluje konkrétní přístupy a techniky pro analýzu a hodnocení učebnic: např. metody pro měření jejich didaktické vybavenosti, metody pro identifikaci prvků „evropské dimenze“ v učebnicích, metody pro mezinárodní komparativní analýzu učebnic aj. Práci doplňuje rozsáhlá bibliografie českých, slovenských a zahraničních publikací k dané problematice.... celý text

5
2 x
4
1 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).