Velký slovník marketingových komunikací hodnocení

Velký slovník marketingových komunikací
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216595/bmid_velky-slovnik-marketingovych-komuni-3MD-216595.jpg 5 2 2

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.... celý text

5
2 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Velký slovník marketingových komunikací: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Olga Jurášková
česká, 1966
Pavel Horňák
slovenská, 1953
Jitka Vysekalová
česká, 1941
Václav Svoboda
česká, 1940
Milan Banyár
slovenská