Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216595/bmid_velky-slovnik-marketingovych-komuni-3MD-216595.jpg 5 2 2

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.... celý text

Přidat komentář

Autoři knihy

Olga Jurášková
česká, 1966
Pavel Horňák
slovenská, 1953
Jitka Vysekalová
česká, 1941
Václav Svoboda
česká, 1940
Milan Banyár
slovenská