Veřejné mínění, image a metody public relations hodnocení

Veřejné mínění, image a metody public relations
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg 4 2 2

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.

5
0 x
4
1 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Veřejné mínění, image a metody public relations: 70 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

obchodování, prodej veřejné mínění podniky, firmy

Autorovy knížky

1999  70%Veřejné mínění, image a metody public relations