Veřejné mínění, image a metody public relations tempo & emoce

Veřejné mínění, image a metody public relations
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg 4 2 2

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy knížky

1999  70%Veřejné mínění, image a metody public relations