Vzorce lidství: Filosofické základy pedagogické antropologie hodnocení

Vzorce lidství: Filosofické základy pedagogické antropologie
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/45865/vzorce-lidstvi-filosoficke-zaklady-pedagogicke-antropologie-45865.jpg 4 11 11

Být člověkem znamenalo vždy starat se o své bytí, být sám sobě otázkou. Kniha se zabývá tím, jak lidé odpradávna rozumějí sami sobě ve filosofické reflexi a jak se tyto podoby sebeporozumění (označované jako zoon logon echon, zoon politikon, imago Dei, ego cogito, ens volens, homo faber, homo ludens apod.) v dějinách proměňují. Existují mezi různými formami sebeporozumění v různých dobách nějaké souvislosti? Jak sobě rozumí člověk doby moderní, případně postmoderní? Co lze na člověku změnit a ovlivnit výchovou? Hledáním odpovědí na takové otázky nás autorka uvádí do tématu filosofie člověka a filosofie výchovy.... celý text

5
5 x
4
4 x
3
2 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Vzorce lidství: Filosofické základy pedagogické antropologie: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 11

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).