Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví hodnocení

nehodnoceno
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/438755/bmid_zaklady-marketingoveho-prava-a-prav-dXj-438755.jpg 0 0 0

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.... celý text

Literatura naučná Právo Učebnice a slovníky
Vydáno: , Vysoká škola finanční a správní
Originální název:

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví, 2018


více info...

Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.

Autoři knihy

Rudolf Leška
slovenská, 1984