Zavádění formativního hodnocení: Praktické techniky pro základní a střední školy hodnocení
Siobhán Leahy , Dylan Wiliam
Publikace je zacílena na pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků žáků: 1) Cíle učení a kritéria úspěchu 2) Třídní diskuse a důkazy o učení 3) Poskytování zpětné vazby 4) Vzájemné hodnocení 5) Sebehodnocení Každá strategie je detailně popsána a nabízí i množství praktických technik k implementaci. Techniky jsou doplněny tipy, které vedou k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení. Autoři také upozorňují na nejčastější chyby při jeho zavádění. Všechny strategie navíc doprovází reflektivní dotazník, osobní akční plán a formulář pro postřehy kolegů.... celý text
Literatura naučná Učebnice a slovníky Vzdělávání, školství
Vydáno: 2020 , EdulabOriginální název:
Embedding Formative Assessment: Practical Techniques for K-12 Classrooms
více info...
5 |
|
3 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zavádění formativního hodnocení: Praktické techniky pro základní a střední školy: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.