Média a společnost bazar
Jan Jirák , Barbara Köpplová
Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.... celý text
Bazar (1)
Zatím zde není žádný poptávkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
70+50 pošta Kč
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) sociologie verbální (slovní) komunikace žurnalistika mediace masová komunikace