Propaganda a manipulace bazar
Pavel Verner
Propaganda coby vytvoření pozitivního obrazu vůdčího jedince před veřejností je známá s existencí prvních vůdců a panovníků. Text předkládá stručný průřez historií od času egyptských faraonů přes starověké věštce, lživé paměti novověkých vůdců a politiků, podrobněji se zabývá propagandou nacistickou, komunistickou či válečnou. Popis informačního věku spolu s propagandou globalizovaného světa tvoří závěr první části. Další část učebnice rozkrývá důležitost vlastníka médií, poté se věnuje manipulaci s veřejností v žurnalistické praxi i reklamě z hlediska jednotlivých druhů médií.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) propaganda manipulace (psychologie) žurnalistika
Autorovy další knížky
2011 | Propaganda a manipulace |
2010 | Zpravodajství a publicistika |
2010 | Úvod do praktické žurnalistiky |
2012 | Hra na pravdu |
2010 | Vývojové trendy v českých médiích po roce 1989 |