Propaganda a manipulace hodnocení
Pavel Verner
Propaganda coby vytvoření pozitivního obrazu vůdčího jedince před veřejností je známá s existencí prvních vůdců a panovníků. Text předkládá stručný průřez historií od času egyptských faraonů přes starověké věštce, lživé paměti novověkých vůdců a politiků, podrobněji se zabývá propagandou nacistickou, komunistickou či válečnou. Popis informačního věku spolu s propagandou globalizovaného světa tvoří závěr první části. Další část učebnice rozkrývá důležitost vlastníka médií, poté se věnuje manipulaci s veřejností v žurnalistické praxi i reklamě z hlediska jednotlivých druhů médií.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
odpad |
|
1 x |
Hodnocení knihy Propaganda a manipulace: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) propaganda manipulace (psychologie) žurnalistika
Autorovy další knížky
2011 | Propaganda a manipulace |
2010 | Zpravodajství a publicistika |
2010 | Úvod do praktické žurnalistiky |
2012 | Hra na pravdu |
2010 | Vývojové trendy v českých médiích po roce 1989 |