Propaganda a manipulace hodnocení
Pavel Verner
Propaganda coby vytvoření pozitivního obrazu vůdčího jedince před veřejností je známá s existencí prvních vůdců a panovníků. Text předkládá stručný průřez historií od času egyptských faraonů přes starověké věštce, lživé paměti novověkých vůdců a politiků, podrobněji se zabývá propagandou nacistickou, komunistickou či válečnou. Popis informačního věku spolu s propagandou globalizovaného světa tvoří závěr první části. Další část učebnice rozkrývá důležitost vlastníka médií, poté se věnuje manipulaci s veřejností v žurnalistické praxi i reklamě z hlediska jednotlivých druhů médií.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
1 x |
Hodnocení knihy Propaganda a manipulace: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) propaganda manipulace (psychologie) žurnalistika
Autorovy další knížky
2011 | Propaganda a manipulace |
2010 | Zpravodajství a publicistika |
2010 | Úvod do praktické žurnalistiky |
2012 | Hra na pravdu |
2010 | Vývojové trendy v českých médiích po roce 1989 |