Propaganda a manipulace tempo & emoce
Pavel Verner
Propaganda coby vytvoření pozitivního obrazu vůdčího jedince před veřejností je známá s existencí prvních vůdců a panovníků. Text předkládá stručný průřez historií od času egyptských faraonů přes starověké věštce, lživé paměti novověkých vůdců a politiků, podrobněji se zabývá propagandou nacistickou, komunistickou či válečnou. Popis informačního věku spolu s propagandou globalizovaného světa tvoří závěr první části. Další část učebnice rozkrývá důležitost vlastníka médií, poté se věnuje manipulaci s veřejností v žurnalistické praxi i reklamě z hlediska jednotlivých druhů médií.... celý text
Tempo čtení (1x)
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
100 % | |
pomalé |
|
0 % |
Emoce z knihy (1x)
zvědavost |
|
100 % |
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) propaganda manipulace (psychologie) žurnalistika
Autorovy další knížky
2011 | Propaganda a manipulace |
2010 | Zpravodajství a publicistika |
2010 | Úvod do praktické žurnalistiky |
2012 | Hra na pravdu |
2010 | Vývojové trendy v českých médiích po roce 1989 |