Boj o pozornost II. - Jak si dělat chytrý osobní marketing
Filip Kahoun
Našemu světu vládnou lidé, kteří umí získat pozornost. Ta se stala základní živinou společenského i kariérního úspěchu. Největší šanci vyniknout mají dnes ti, kdo vědí, jak se dobře prodat a zaujmout druhé. Osobní marketing už dávno není jen oblíbenou hříčkou celebrit a hrdinů naší doby. Potřebuje ho každý, kdo chce mít skvělou práci, vybudovat si dobrou pověst, stát se vyhledávaným profíkem a užívat si slušných příjmů. Tato kniha je originálním návodem na to, jak si dělat chytrou osobní reklamu a zdravě se prosadit. V práci, na trhu i v životě. Spousta psychologických i marketingových tipů z praxe, které v žádné učebnici nevyčtete, a přitom na nich stojí image každého z nás!... celý text
Přidat komentář
Jedna z TOP knížek , které jsem v poslední době četl. Plynule navazuje na první díl.
Strukturovaně s příklady a výstižnými, jednoduchými obrázky a grafy autor doporučuje na co se zaměřit - kam investovat svoji pozornost pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu v práci, na sociálních sítích i v soukromém životě.
Koupil jsem si oba díly knihy společně. První, vzhledem k opakování myšlenek na každé stránce a častým odstavcům jsem přečetl rychle, ale bez zvláštního nadšení. Druhý díl je stejně naředěný, ale čtení šlo sakra ztuha. Spousta “mouder” smíchaných bez zjevné logiky, pokusy o vtipnost jsou kýčovité. Za mě pod 50% a to snad jen za krásné obálky knih. Většině knih osobního marketingu se ani neblíží
Autorovy další knížky
2019 | Boj o pozornost |
2021 | Boj o pozornost II. - Jak si dělat chytrý osobní marketing |
Čtivá "kuchařka" nejen pro začínající influencery, ale pro všechny, kdo hledají recept na kvalitní prezentaci své osobní značky v práci i mimo ni.