Boj o pozornost II. - Jak si dělat chytrý osobní marketing recenze
Filip Kahoun
Našemu světu vládnou lidé, kteří umí získat pozornost. Ta se stala základní živinou společenského i kariérního úspěchu. Největší šanci vyniknout mají dnes ti, kdo vědí, jak se dobře prodat a zaujmout druhé. Osobní marketing už dávno není jen oblíbenou hříčkou celebrit a hrdinů naší doby. Potřebuje ho každý, kdo chce mít skvělou práci, vybudovat si dobrou pověst, stát se vyhledávaným profíkem a užívat si slušných příjmů. Tato kniha je originálním návodem na to, jak si dělat chytrou osobní reklamu a zdravě se prosadit. V práci, na trhu i v životě. Spousta psychologických i marketingových tipů z praxe, které v žádné učebnici nevyčtete, a přitom na nich stojí image každého z nás!... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2019 | Boj o pozornost |
2021 | Boj o pozornost II. - Jak si dělat chytrý osobní marketing |