Copywriting
Anna Sálová , Jana Šupolíková , Zuzana Veselá , Jiří Viktora , Lucie Jebavá
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: - Orientovat se v základech marketingu a copywritingu - Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů - Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení - Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače - Vytvářet copy přímo pro internetové obchody - Využít potenciál sociálních sítí - Tvořit publikační plán a obsahovou strategii - Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos... celý text
Přidat komentář
Na tuhle knížku jsem se moc těšila, slibovala mi přesně to, co jsem se chtěla dozvědět. Bohužel, byla pro mě spíš zklamáním. Bylo na ní hodně znát, že je už 5 let stará, ne úplně aktuální. Dozvěděla jsem se definice různých potřebných pojmů. Ale knížka byla psaná málo čtivě, velmi často se opakovala slova, informace - to bylo až úporné. Ano, opakování matka moudrosti, ale tohle bylo už moc. Neustálé odkazování na jiné kapitoly bylo rušící a dost mě to tak od třetiny knížky štvalo.
Bylo vidět, že autoři tématu rozumí a ví, o čem mluví, ale ta forma. I když mě téma hodně zajímalo, do čtení jsem se musela nutit. Což je škoda. Ocenila bych v knize také více příkladů dobrého a špatného copy.
Uvedené příklady mě kolikrát překvapily - tohle že je považované za dobré? Ale musela jsem si připomínat, že knížka vyšla před dlouhou dobou.
A jen bych chtěla podotknout, že v případě Fleru, který tam uváděli autoři jako příklad špatného copy, tak mi přijde mimo. Protože to byl mail, který chodí odběratelům a má vždy stejnou formu, název, a tím odběratel ví, co přesně mu přišlo.
Celkové hodnocení z mého pohledu je průměrné. Knížka není špatná, ale má své mouchy a věk.
Skvělé čtení, je to sepsáno opravdu zajímavou formou. Kapitoly na sebe logicky navazují a přijde mi, že je zde vše podstatné pro začátečníky, ale nejen pro ně. V knize jsou podstatné informace, věci z praxe, ale i praktická cvičení pro čtenáře. Je vidět, že autoři jsou odborníci na daná témata a vědí, o čem mluví. Nemohla jsem si vybrat lépe. Díky za tuhle knihu. Určitě ji jen tak neodložím, ale k jednotlivým kapitolám se budu vracet.
Super kniha pre začiatočníkov v danom oboru, 200 stránkové vydanie sa stíha prečítať za krátky čas, mne kniha nakoniec pomohla pri oprave nejakých textov, ale prosím, nemyslite si, že po prečítaní je z vás copywriter ;)
Profesionálně, přehledně a prakticky napsaný manuál pro každého copíka. Knížka je super jak pro začátečníky, tak pro profíky, co si chtějí "utřídit myšlenky" a rozšírit rozhled. Za mě palec nahoru :-)
Pro někoho asi pecka, ale já knihu po úmorných 100 stranách odkládám. Neustále se opakující informace v každé kapitole mě nudily. Pokud se člověk chce vzdělávat v téhle oblasti, tak spíš doporučím si najít nějaký kurz nebo se učit podle videí. Myslím, že to bude mít větší přínos. Bohužel, jen jedna hvězda za dobré grafické zpracování (bohužel nečtivého) textu.