Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Matthew Healey
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2011 ,Originální název:
Deconstructing Logo Design: 300+ International Logos Analyzed & Explained, 2010
více info...
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2011 | Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek |
2008 | Co je branding? |
Řekl bych že je to spíš stručný základ, než všeobjímající teorie. Ale trochu inspirace se v knize našlo. Kdybyste chěli vědět která loga upotala konkrétně mě, tak se mrkněte na blog.