Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek recenze
Matthew Healey
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2011 ,Originální název:
Deconstructing Logo Design: 300+ International Logos Analyzed & Explained, 2010
více info...
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2011 | Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek |
2008 | Co je branding? |