Jak se budují značky

Jak se budují značky
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/378576/mid_jak-se-buduji-znacky-eAV-378576.png 3 10 10

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.... celý text

Osobní rozvoj a styl Psychologie a pedagogika
Vydáno: , Omega
Originální název:

How Brands Grow: What Marketers Don´t Know, 2010


více info...

Přidat komentář

sara2965
26.12.2019

Nekupovat !! Informace jsou čerpány z jiných knih ( ještě zastaralé informace ). Studovala jsem marketing / vlastním e-shop a nic hodnotného, jako radu s velkým ,, R “ jsem nezískala ! Udává americké statistiky / neustale píše: ,, kdyby se firmě podařilo “. Takže kdyby, kdyby, kdyby...žádná rada, jak na to...Připomíná mi to zastaralé skripta ze školy...

antonin0999
01.03.2019 3 z 5

Nemůžu popřít, že kniha rozvíjí kritické myšlení, ale na můj vkus se příliš točí kolem jedné myšlenky a používá poměrně staré výzkumy a cituje zastaralé materiály.


zdendaz
21.07.2018 2 z 5

Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem).

Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být neustále dostupný", což udává kniha jako jedinou cestu, funguje u FMCG, jako je např. Coca Cola, McDonald's, kosmetika atd. Rozhodně to ale nelze 100% aplikovat na specializované eshopy, SW firmy a další. Pro 90 % čtenářů tak nic praktického nepřinese.

Autorovy knížky

Byron Sharp
novozélandská
2018  56%Jak se budují značky