Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze
Tomáš Lukavec
Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec, který díky svým projektům jako byl Banán za milion (prošlo jím 36 456 lidí), Pekelná značka nebo Jsi příběh vydělal za 2 roky přes 9 miliónů korun, formou příběhů, tipů a konkrétních kroků ukazuje, jak využít svoje silné stránky a dynamicky růst ve vašem oboru, ať už jste zaměstnanec nebo podnikatel. Jako bonus jsou ke knize přidány unikátní rozhovory s celebritami online světa, úspěšnými youtubery, kteří vypráví svoje příběhy a ukazují přímo na sobě, jak se stát značkou.... celý text
Přidat komentář
Udělala jsem si test a na můj profil ty vlastnosti opravdu hodně sedí. :)
Knihu doporučuji...
Na začátku mi kniha svými profily připomínala spíše školní příručku, ale po popiscích jednotlivých typů osob kniha začala být pro mě velmi zajímavá a osobně musím říct, že mi dost pomohla si utřídit myšlenky ohledně mého začínajícího projektu. Za mě hodnotím knihu jako přínosnou a věřím, že to bude stejné pro všechny, které zajímá osobní branding a snaží se něčeho sami dosáhnout.
Čekala jsem od knihy mnohem víc. Je to vlastně jen soubor popisů typů značky podle autora, které jsou lehce sporné a těžko uvěřitelné, rozhovorů s několika českými lidmi, popisů několika youtuberů a pár životních příběhů autora přitažených lehce za vlasy. Styl knihy mi přijde nevyzrálý, jako by autor byl patnáctiletý kluk. Autor často slibuje, že dá návod na něco převratného a jaksi "skutek utek". Našla jsem v tom pár rad a tipů, nicméně většinu už jich znám z jiných knih. Kniha je možná dobrá pro úplné začátečníky v oblasti začátků podnikání, začátků života na volné noze atd., kteří vůbec neví, o co se jedná. Ale ruku na srdce, kolik takových lidí je? Možná bych ale neměla být tak přísná, já sama zatím nepodnikám a nejsem úspěšná jako pan Lukavec. Nicméně přínos pro mě hodnotím jako velmi nízký.
Štítky knihy
management podnikání rozvoj osobnosti, osobní rozvoj marketing YouTube obchodní značky
Autorovy další knížky
2018 | Strážce majáku |
2016 | Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze |
2022 | Návrat do neznáma |
2019 | Průvodce k bohatství |
2023 | Vědma z Dálie |
Když každý odstavec začíná nějakým osobním příběhem, který ani není zajímavý, začínáte mít pocit že je tahle kniha spíš špatně pojatá biografie s pár kousky "užitečných rad".