Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze

Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze
https://www.databazeknih.cz/img/books/32_/322327/mid_jsi-znacka-dobre-se-bavte-a-vydelav-ADk-322327.jpg 2 18 18

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec, který díky svým projektům jako byl Banán za milion (prošlo jím 36 456 lidí), Pekelná značka nebo Jsi příběh vydělal za 2 roky přes 9 miliónů korun, formou příběhů, tipů a konkrétních kroků ukazuje, jak využít svoje silné stránky a dynamicky růst ve vašem oboru, ať už jste zaměstnanec nebo podnikatel. Jako bonus jsou ke knize přidány unikátní rozhovory s celebritami online světa, úspěšnými youtubery, kteří vypráví svoje příběhy a ukazují přímo na sobě, jak se stát značkou.... celý text

Přidat komentář

Sralinka
24.02.2023 2 z 5

Když každý odstavec začíná nějakým osobním příběhem, který ani není zajímavý, začínáte mít pocit že je tahle kniha spíš špatně pojatá biografie s pár kousky "užitečných rad".

KlaraMar
03.01.2019 5 z 5

Knížka se mi líbila, doporučuji.


VAnna
26.03.2018 5 z 5

Udělala jsem si test a na můj profil ty vlastnosti opravdu hodně sedí. :)
Knihu doporučuji...

Iva.Vraj
20.01.2018 4 z 5

Na začátku mi kniha svými profily připomínala spíše školní příručku, ale po popiscích jednotlivých typů osob kniha začala být pro mě velmi zajímavá a osobně musím říct, že mi dost pomohla si utřídit myšlenky ohledně mého začínajícího projektu. Za mě hodnotím knihu jako přínosnou a věřím, že to bude stejné pro všechny, které zajímá osobní branding a snaží se něčeho sami dosáhnout.

koniklecka
12.05.2017 2 z 5

Čekala jsem od knihy mnohem víc. Je to vlastně jen soubor popisů typů značky podle autora, které jsou lehce sporné a těžko uvěřitelné, rozhovorů s několika českými lidmi, popisů několika youtuberů a pár životních příběhů autora přitažených lehce za vlasy. Styl knihy mi přijde nevyzrálý, jako by autor byl patnáctiletý kluk. Autor často slibuje, že dá návod na něco převratného a jaksi "skutek utek". Našla jsem v tom pár rad a tipů, nicméně většinu už jich znám z jiných knih. Kniha je možná dobrá pro úplné začátečníky v oblasti začátků podnikání, začátků života na volné noze atd., kteří vůbec neví, o co se jedná. Ale ruku na srdce, kolik takových lidí je? Možná bych ale neměla být tak přísná, já sama zatím nepodnikám a nejsem úspěšná jako pan Lukavec. Nicméně přínos pro mě hodnotím jako velmi nízký.

Štítky knihy

management podnikání rozvoj osobnosti, osobní rozvoj marketing YouTube obchodní značky

Autorovy další knížky

2018  53%Strážce majáku
2016  46%Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze
2022  45%Návrat do neznáma
2019  24%Průvodce k bohatství
2023  80%Vědma z Dálie