Marketing - Základy marketingu 1
Marek Moudrý
Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Moderně pojatý titul je koncipován tak, že student má k dispozici pracovní učebnici, ve které je učivo tématu doplněno názornou grafikou, příklady a zajímavostmi a také prázdnými místy, sloužícími k vlastnoručnímu zápisu klíčových informací. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladená na moderní výuku, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovními zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly.... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2008 | Marketing - Základy marketingu 1 |
2014 | Politologie a člověk v mezinárodním prostředí |
2008 | Marketing Základy marketingu 2 |
2008 | Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele |
Miluju tyhle učebnice, doufám, že mi pomůžou udělat maturitu.