-

Marketing - Základy marketingu 1 podobné

Marketing - Základy marketingu 1
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/162025/bmid_marketing-zaklady-marketingu-162025.jpg 3 2 2

Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Moderně pojatý titul je koncipován tak, že student má k dispozici pracovní učebnici, ve které je učivo tématu doplněno názornou grafikou, příklady a zajímavostmi a také prázdnými místy, sloužícími k vlastnoručnímu zápisu klíčových informací. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladená na moderní výuku, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovními zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly.... celý text

Podobné knihy (0)

Zatím zde není žádná podobná kniha.

Štítky knihy

marketing

Autorovy další knížky

Marek Moudrý
česká, 1974
2008  60%Marketing - Základy marketingu 1
2014  80%Politologie a člověk v mezinárodním prostředí
2008  60%Marketing Základy marketingu 2
2008  0%Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele