Němčina pro jazykové školy 2 - s novým pravopisem

Němčina pro jazykové školy 2 - s novým pravopisem
https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/235897/bmid_nemcina-pro-jazykove-skoly-2-s-novy-FcU-235897.jpg 5 12 12

Aktualizované vydání souboru učebnic určených posluchačům jazykovýchškol a všem, kteří se chtějí naučit současné němčině. Ve čtyřech dílechse s postupnou náročností studující seznámí s mluvnicí, s tématy každodenního života a příslušnou slovní zásobou. Součástí všech dílů jsou klíček překladovým cvičením a oboustranné slovníčky, k prvním dvěma dílůmjsou navíc připojeny žákovské sešity s doplňkovými cvičeními a jejichsprávným řešením.... celý text

Přidat komentář

n.ezn.amy
14.11.2022 5 z 5

Pokud se člověk prokouše první učebnicí Němčiny pro jazykové školy, tak by byla škoda nepokračovat. Druhý díl je neméně dobrý jako první, je fajn, že jsou zde i opakovací lekce. Takže pokud jsem si po prvním dílu ve spřáteleném Deutchlandu na fussbale objednal diese wurst, tak po studiu této dvojky už si dokážu říct ... ich mochte diese wurst mit senf

Marekh
24.08.2020 5 z 5

Tuto učebnici mám doposud doma a mám vydání z roku 1999. Učebnici jsem používal na střední škole. V učebnici se celkově nachází 24 lekcí, z toho 2 lekce opakovací. Každá lekce obsahuje mluvnici, cvičení, na konci lekce se nachází slovíčka a fráze k zapamatování. Na počátku každé lekce se nachází nějaký článek. V učebnici se nachází také PŘEHLED PROBRANÉ MLUVNICE, NĚMECKO-ČESKÝ SLOVNÍČEK a ŽÁKOVSKÝ SEŠIT. Celkový koncept učebnice je zachovaný jako v prvním díle. V této učebnici byla mluvnice nabytá slovesy v minulém čase (préteritum, perfektum).

Ve 3. ročníku nás němčinu začala vyučovat nová profesorka, která dokončila studium na vysoké škole, fakultě pedagogické. Byl to úplný obrat o 180°, poněvadž jsme zjistili, že téměř za ty 2 roky nic pořádného neumíme. Jednoduše řečeno jsme neuměli mluvit tak, jak by si profesorka přála, ale postupně jsme se zlepšovali. Rozhodně výuka byla mnohem lepší než za našeho bývalého profesora. Důležité je mluvit. Samozřejmě gramatika je také důležitá, ale důležitější je mluvit a reagovat na dotazy, i když s chybami, než mlčet. Vyučovala nás také ve 4. ročníku. Vzpomínám si, že poslední 2 lekce ve 4. ročníku jsme nedokončili, poněvadž jsme je nestihli probrat. Pokud si dobře pamatuji, řekla nám profesorka, že si případně tyto 2 lekce můžeme nastudovat sami, pokud budeme chtít. :)

Němčinu jsem měl po celé 4 roky mého studia. 3 hodiny týdně. Ve 3. ročníku nám přibyl jeden předmět s názvem NĚMECKÁ KONVERZACE, který jsme měli jednou týdně. Vyučovala ho docela přísná profesorka, takže 3. ročník jsme si pořádně užili. :)

Pokud bych měl porovnat němčinu s angličtinou, tak němčina se mi zdá jednodušší na výslovnost ve srovnání s angličtinou. Angličtina se mi zdá jednodušší v gramatice, poněvadž například podstatná jména se neskloňují, mají pouze 1 pád.

Někteří spolužáci se rozhodli maturovat z němčiny, já jsem dal raději přednost Chemii. Vzpomínám si na jednoho spolužáka, který se rozhodl maturovat z němčiny. Domníval se, že němčinu zvládnul na trojku, ale později zjistil, že byl ohodnocen na čtyřku. :(


Hani77
18.02.2019 5 z 5

Super učebnice pro zvládnutí základů němčiny.

Luccy78
27.08.2015 4 z 5

Aktualizované vydání učebnice, která je určená všem, kteří se chtějí naučit současné němčině. Součástí tohoto dílu je Klíček překladových cvičení a oboustranné slovníčky, navíc je připojen žákovský sešit s doplňkovými cvičeními a jejich správným řešením. Jedná se o druhý díl ze čtyř dílů.