To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/428104/bmid_to-nejlepsi-z-nejlepsiho-copywriter-4Hp-428104.png 4 16 16

O psaní, reklamě a duši. Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.... celý text

Přidat komentář

PATRIC
19.12.2023 4 z 5

Moc se mi líbí! Zvl. setkání prodejního textu a poezie...Autora pozvu jako hosta do své knihy Jak se říká báseň

jirijanovotny
18.04.2023 5 z 5

Po přečtení této knihy jsem měla pocit, že jsem právě vypila deset šálků kávy a dva Redbulla za sebou! Autor dokázal svou energií a nadšením pro copywriting přenést na stránky knihy a čtenáře doslova pohltit. Až tedy na poslední stránky, ty jsou trochu melancholičtější.

To nejlepší z Nejlepšího copywritera je pro copywritery, kteří hledají nové inspirace a chtějí si rozšířit své filozofické a psychologické znalosti. Pokud chcete dosáhnout úspěchu v oblasti copywritingu a zároveň chcete zkoumat hlubší vrstvy lidského myšlení a chování, pak vám tuto knihu vřele doporučuji.


ijcro
01.08.2020 5 z 5

Myslím si, že ze mě žádný copywriter nebude, kdo by si taky objednal nějaký text natož slogan od pitomce, co píše samé kraviny.
Ale počtení je to dobré, je k němu možné přistupovat i formou příručky a vzít si poučení, jak to prostě dělají jiní, jinde a jinak (špatně). A Šenkapoun umí zaujmout. Dávám plus.

iceVS
20.06.2020 5 z 5

Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-)
Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální sítě, asociální nejspíš taky nebudou ty pravé pro mě; je mi jedno, co si kdo myslí, co kdo právě dělá. Nepamatuji si, kdy jsem si koupila cokoli, co bych "potřebovala" jen na základě reklamy, ke štěstí mi stačí minimum. Copywriter by ze mě zešedivěl. A přesto jsem z knihy nadšená.
Třetí kapitola byla dokonalé rochněníčko. Takhle jo. Knihu budu našim čtenářům doporučovat, seč se ze mě bude kouřit, jenže je to marný, "vzali se a byli spolu šťastní až do smrti a krváky à la střeva venku" jsou holt žádanější.

Štítky knihy

copywriting

Autorovy další knížky

Pavel Šenkapoun
česká, 1980
2016  82%Webcopywriting pro samouky
2019  84%To nejlepší z Nejlepšího copywritera