Dějepis 8: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia [Modernizace společnosti] přehled

Dějepis 8: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia [Modernizace společnosti]
https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/310992/bmid_dejepis-8-ucebnice-pro-zakladni-sko-CDS-310992.jpg 1 3 3

2., upravené a mírně přepracované vydání učebnice Dějepis 8 z produkce Nakladatelství Fraus (modernizace společnosti). Oproti 1. vydání byly doplněny některé informace k dějinám Moravy a Slezska (odborným poradcem dr. Ondřej Hýsek), doplněny či aktualizovány dílčí údaje, upravena obrazová výbava, částečně upraveno několik lekcí i map. Obsahem díla jsou tyto tematické oddíly: Barokní doba, Doba osvícenství, Francouzská revoluce, Průmyslová revoluce, Národní obrození, Revoluce 1848–1849, Svět 2. poloviny 19. století, Kolonialismus, České země 2. poloviny 19. století, Přelom 19. a 20. století, První světová válka, Vznik Československa, Rejstříky a Výstupy a kompetence RVP ZV.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Dějepis 8: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia [Modernizace společnosti]. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (4)

rjpl
18.09.2023

O tom je moderní pedagogika, aby žáci uměli pracovat v externích zdrojích, a nehledali vše jenom v učebnici. Je to obecný trend.

Nuet
17.09.2023

Jestliže se něčemu říká učebnice, měl by se z ní člověk něco naučit. Bohužel, jak již někdo napsal, v knize se neustále žáků na něco ptají, co v textu nenajdou, takže budou muset hledat v jiných knihách či na internetu, ne v učebnici samotné. Zkrátka poskytneme Vám pár informací, zbytek si dohledejte jinde, protože je to přece moderní umět si vyhledat informace. To nikdo nepopírá, ale takto to nefunguje. Jedna věc je výchova k vyhledávání si informací, druhá věc je učebnice dějepisu. Když každá učebnice nás bude chtít vychovávat, tak si budeme jen hrát s informacemi na schovávanou. Běžná kniha by si to nemohla dovolit ani z obchodních zájmů vydavatele - co by na to řekl zákazník? Příště si už žák nemusí učebnici kupovat vůbec a jít rovnou jen na internet. Nechť učebnice nabídne, co může, úměrně věku, a pouze povzbudí žáky, aby v případě zájmu studovali ještě jinde, z jiných zdrojů. Kdyby byly otázky na konci každé kapitoly a odpovědi na ně by prokázaly, že žák porozuměl textu v učebnici, tak ať tam ty otázky jsou. Ani to není málo. Takto jsou žáci jen neustále rozplylování odchodem k obrazovce počítačů a dohledáváním základních věcí jinde, pozornost rozpytlována, místo aby si sedli na zadek a na učení se soustředili. Ale proč to dělat jednoduše, když to můžeme udělat složitě?


rjpl
14.12.2017

Na knihu mohou být různé názory, není tak klasicky pojatá jako tradiční učebnice, ale níže uvedená informace v komentáři, že zde není text o dobytí Bastily, neodpovídá pravdě.

všechny komentáře

Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Dějepis 8: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia [Modernizace společnosti] v seznamech

v Přečtených2x
v Mé knihovně2x
v Chystám se číst2x