Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení přehled
Ivana Márová
Výzkumná monografie se zabývá analýzou subjektivní percepce faktorů ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. V rámci kvantitativní výzkumného šetření realizovaného pomocí dotazníku vlastní konstrukce bylo sledováno 5 tematických oblastí faktorů, které by volbu střední školy mohly potenciálně ovlivnit. Tyto byly definovány na základě analýzy tuzemské a zahraniční literatury. Výzkumný vzorek sestával z 237 žáků 9. tříd běžných základních škol podporujících vzdělání žáků se specifickými poruchami učení. V celkovém počtu bylo zastoupeno 110 žáků intaktních a 127 žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumného šetření společně se stanovenými hypotézami byly podrobeny komparativní statistické analýze.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení v seznamech
v Přečtených | 1x |
Štítky knihy
poruchy učení střední školy volba povolání integrovaná výchova a vzdělávání speciální vzdělávací potřeby základní školy děti se zdravotním postižením podpůrná opatření ve vzdělávání děti se sociálním znevýhodněnímAutorovy knížky
2017 | Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení |