Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení zajímavosti
Ivana Márová

Výzkumná monografie se zabývá analýzou subjektivní percepce faktorů ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. V rámci kvantitativní výzkumného šetření realizovaného pomocí dotazníku vlastní konstrukce bylo sledováno 5 tematických oblastí faktorů, které by volbu střední školy mohly potenciálně ovlivnit. Tyto byly definovány na základě analýzy tuzemské a zahraniční literatury. Výzkumný vzorek sestával z 237 žáků 9. tříd běžných základních škol podporujících vzdělání žáků se specifickými poruchami učení. V celkovém počtu bylo zastoupeno 110 žáků intaktních a 127 žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumného šetření společně se stanovenými hypotézami byly podrobeny komparativní statistické analýze.... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost.
Štítky knihy
poruchy učení střední školy volba povolání integrovaná výchova a vzdělávání speciální vzdělávací potřeby základní školy děti se zdravotním postižením podpůrná opatření ve vzdělávání děti se sociálním znevýhodněnímAutorovy knížky
2017 | ![]() |