Kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra. Asistent pedagoga je již mnoho let součástí přímé podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. U dětí a žáků s poruchami autisti... více
Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení 2017, Ivana Márová
Výzkumná monografie se zabývá analýzou subjektivní percepce faktorů ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. V rámci kvantitativní výzkumného šetření realizovaného pomocí dotazníku vlastní ... více
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt 2018, Jan Viktorin
Předkládaná monografie se zabývá analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou kapitol. Zaměřuje se na o... více
Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole 2012, Miroslava Bartoňová
Kniha poskytuje základní informace z oblasti výchovy a vzdělávání osob s postižením či znevýhodněním. Cílem je pomoci budoucím středoškolským učitelům a seznámit je se speciálními potřebami těchto žáků a pochopit strateg... více
Krok za krokem s ADHD 2015, Jitka Kendíková
Komplexně zpracovaná problematika ADHD - od předškoláka ke studentovi střední školy. Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizační... více
Předpoklady k učení u dětí dyslektických a dysgrafických 1996, Jiřina Smutná
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Metodika práce se žákem s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním 2012, kolektiv autorů
Cílem této práce je přinést jakýsi návod pro práci učitelů především se žáky integrovanými ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Práce se žákem se zdravotním postižením bývá obtížnější, jiná, ale zároveň často stejná ... více
Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: Druhý stupeň ZŠ 2015, Jana Poche Kargerová
Záměrem metodiky je přispět k odbornému růstu asistentů pedagoga, přinést teoretické poznatky z oblasti současné pedagogiky, řadu příkladů dobré praxe a zkušeností ze škol, kde jsou asistenti efektivně využíváni. Také uč... více
Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ 2015, Jana Poche Kargerová
Záměrem metodiky je přispět k odbornému růstu asistentů pedagoga, přinést teoretické poznatky z oblasti současné pedagogiky, řadu příkladů dobré praxe a zkušeností ze škol, kde jsou asistenti efektivně využíváni. Také uč... více