Inovativní marketing přehled

Inovativní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/148141/bmid_inovativni-marketing-Qqs-148141.jpg 4 2 2

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, 2003


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Inovativní marketing. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

Pavlina.13
26.10.2016 4 z 5

Kniha obsahuje mnoho příkladů z praxe, díky kterým je mnohem snadnější pochopit teoretický základ. Velmi pěkně zpracované a srozumitelné občas mě to dokázalo natolik vtáhnout a zaujmout, že jsem zapomněla, že se jedná o naučnou literaturu, která mě většinou jen nudí. Není to kniha pro běžné čtení, ale pro dobrovolné doplnění (ekonomického) studia doporučuji.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Inovativní marketing v seznamech

v Přečtených2x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst4x
v Chci si koupit1x

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Fernando Trias de Bes
španělská, 1967