Inovativní marketing hodnocení

Inovativní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/148141/bmid_inovativni-marketing-Qqs-148141.jpg 4 2 2

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, 2003


více info...
5
0 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Inovativní marketing: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Fernando Trias de Bes
španělská, 1967