Inovativní marketing tempo & emoce

Inovativní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/148141/bmid_inovativni-marketing-Qqs-148141.jpg 4 2 2

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, 2003


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Fernando Trias de Bes
španělská, 1967