Inovativní marketing
Philip Kotler , Fernando Trias de Bes
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , GradaOriginální název:
Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, 2003
více info...
Přidat komentář
Kniha obsahuje mnoho příkladů z praxe, díky kterým je mnohem snadnější pochopit teoretický základ. Velmi pěkně zpracované a srozumitelné občas mě to dokázalo natolik vtáhnout a zaujmout, že jsem zapomněla, že se jedná o naučnou literaturu, která mě většinou jen nudí. Není to kniha pro běžné čtení, ale pro dobrovolné doplnění (ekonomického) studia doporučuji.