Inovativní marketing

Inovativní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/148141/bmid_inovativni-marketing-Qqs-148141.jpg 4 2 2

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, 2003


více info...

Přidat komentář

Pavlina.13
26.10.2016 4 z 5

Kniha obsahuje mnoho příkladů z praxe, díky kterým je mnohem snadnější pochopit teoretický základ. Velmi pěkně zpracované a srozumitelné občas mě to dokázalo natolik vtáhnout a zaujmout, že jsem zapomněla, že se jedná o naučnou literaturu, která mě většinou jen nudí. Není to kniha pro běžné čtení, ale pro dobrovolné doplnění (ekonomického) studia doporučuji.

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Fernando Trias de Bes
španělská, 1967