Reklama 2000 přehled

nehodnoceno
Reklama 2000
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/267348/mid_reklama-2000-267348.jpg 0 0 0

Kniha pozostáva z troch častí. Prvá časť podáva pohľad na marketingovú komunikáciu v konkrétnejších súvislostiach z hľadiska histórie i teoretických postulátov. Druhá časť usiluje o stanovenie základných zásad pri tvorbe propagačných prostriedkov v masmédiách. Jej súčasťou sú aj rady pre prípravu tlačových podujatí i praktické desatoro na pomoc začínajúcim tvorcom sloganov. Tretiu časť tvorí slovník reklamných pojmov potrebných pre orientáciu v marketingovej komunikácii.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama 2000. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Reklama 2000 v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)