Stroj na peníze 1: Námitky a jak je zvládat přehled
Ivo Toman
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše cvičit s druhými při prodeji.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Stroj na peníze 1: Námitky a jak je zvládat. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Kniha mě něco málo nového naučila. Je pojata jako poučení z příběhu. Co se mi nelíbilo, tak to časté vkládání otazníků na zamyšlení čtenáře. Taktéž kniha nezapadá úplně do roku 2018, kdy se používají většinou jiné metody.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Stroj na peníze 1: Námitky a jak je zvládat v seznamech
v Přečtených | 9x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2009 | Debordelizace hlavy |
2018 | Kurvítka v hlavě - Proč i chytří lidé jednají hloupě |
2008 | Úspěšná sebemanipulace |
2019 | Božka |
2011 | Motivace zvenčí je jako smrad |
Na jednu stranu doba už jistojistě pokročila a existuje množství dalších knih a studií o tom, jak funguje zákaznická psychologie a jak se zákazníky pracovat pro oboustranné uspokojení.
Na druhé straně je Tomanův Stroj na peníze stručným a výstižným odrazovým vhledem do této problematiky. Správně poukazuje na to, že prodejce musí v první řadě odložit vlastní náhled na věci a přijmout ten zákazníkův. Tedy nesnažit se ho přesvědčit o tom, že on (prodejce) má pravdu a musí být po jeho, ale že jeho úkolem je uspokojit nějakou potřebu druhé strany nebo vyřešit nějaký její problém.