Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování přehled
Věra Pokorná
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije. Ucelený přehled a zhodnocení světové odborné literatury k tématu vývojových poruch učení a chování i praktické návody pro jejich nápravu nabízí podstatně přepracované a rozšířené vydání úspěšné učebnice. Autorka se soustředila na doplnění nejnovějších poznatků o příčinách a projevech vývojových poruch učení a chování a jejich klasifikaci, a především na nové informace o možnostech pomoci dětem, které jimi trpí. Kniha je rozčleněna do dvou částí: Teoretické předpoklady specifických poruch učení Diagnostika a náprava specifických poruch učení (zásady a techniky nápravy specifických poruch učení, projekty k nápravě,..atd.).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 6x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2011 | Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení |
1997 | Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení |
2010 | Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti |
2010 | Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování |
2011 | Rozvoj vnímání a poznávání 2 |
Kniha je přehledem vývojových poruch u dětí. Je ale už z roku 2001, tak si nejsem jistá, jestli dnes už nebude překonaná.