Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení přehled
Věra Pokorná
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije. Ucelený přehled a zhodnocení světové odborné literatury k tématu vývojových poruch učení a chování i praktické návody pro jejich nápravu nabízí podstatně přepracované a rozšířené vydání úspěšné učebnice. Autorka se soustředila na doplnění nejnovějších poznatků o příčinách a projevech vývojových poruch učení a chování a jejich klasifikaci, a především na nové informace o možnostech pomoci dětem, které jimi trpí.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
poruchy učeníAutorovy další knížky
2011 | Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení |
1997 | Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení |
2010 | Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti |
2010 | Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování |
2011 | Rozvoj vnímání a poznávání 2 |