Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti přehled
Věra Pokorná
Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování nebo počítání, a v důsledku toho mají vliv i na rozvoj myšlení. Dnes se již ví, že vývojové poruchy učení nejsou problémem jen dětského věku, ale v mnoha případech přetrvávají do dospělosti. Autorka na základě studia zahraniční literatury seznamuje čtenáře s nejnovějšími poznatky o poruchách učení v dětství, období dospívání a v dospělosti, reflektuje stav českého prostředí. Na základě toho hledá nové strategie efektivní práce s lidmi trpícími vývojovými poruchami učení, nabízí možnosti diagnostiky a nápravy v dětství i dospělosti. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 3x |
Autorovy další knížky
2011 | Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení |
1997 | Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení |
2010 | Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti |
2010 | Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování |
2011 | Rozvoj vnímání a poznávání 2 |