Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti diskuze
Věra Pokorná
Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování nebo počítání, a v důsledku toho mají vliv i na rozvoj myšlení. Dnes se již ví, že vývojové poruchy učení nejsou problémem jen dětského věku, ale v mnoha případech přetrvávají do dospělosti. Autorka na základě studia zahraniční literatury seznamuje čtenáře s nejnovějšími poznatky o poruchách učení v dětství, období dospívání a v dospělosti, reflektuje stav českého prostředí. Na základě toho hledá nové strategie efektivní práce s lidmi trpícími vývojovými poruchami učení, nabízí možnosti diagnostiky a nápravy v dětství i dospělosti. ... celý text
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářAutorovy další knížky
2011 | Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení |
1997 | Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení |
2010 | Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti |
2010 | Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování |
2011 | Rozvoj vnímání a poznávání 2 |