Z dobrého skvelé přehled
James C. Collins
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností. Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , Eastone BooksOriginální název:
Good to Great
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Z dobrého skvelé. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (4)
Co se knížce nedá upřít je ta obrovská a skvělá práce celého týmu lidí, která stojí za vznikem této knihy. Hodiny a hodiny práce a je to zde skutečně znát.
Co však dle mého názoru ubírá trochu na kráse je někdy až zbytečně zdlouhavá forma vysvětlovaní určitých myšlenek a poznatků vč. jejich opakování se v knize. To mi upřímně trošku vadilo.
Zdali bych knihu doporučil?
Pokud vás téma "vedení firmy" zajímá, pak ano.
Na to, jak je to žádaná kniha a jak na ni přes rok čekáte ve frontě v knihovně mě tolik na zadek neposadila. Čekala jsem víc... Ale ano, stojí ji za to číst a poučit se.
Související novinky (1)
19 knih, díky kterým už budete vědět skoro o všem
22.03.2017
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Z dobrého skvelé v seznamech
v Právě čtených | 4x |
v Přečtených | 35x |
v Knihotéce | 29x |
v Chystám se číst | 81x |
v Chci si koupit | 46x |
v dalších seznamech | 2x |
Autorovy další knížky
2008 | Jak z dobré firmy udělat skvělou |
2016 | Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu |
2007 | Firmy, ktoré pretrvajú |
2021 | Firmy, které se rozhodly být skvělé |
Jo. Jo. JO!!!
Popis reálných situací ve firmách, jejich rozvoje a manažerského přístupu, který je postaven na důvěře, nikoliv na sledování, kontrole a (promiňte moji francouzštinu) buzeraci.
Pro mě návod a potvrzení, že i takto se dají firmy řídit.