Základy marketingu přehled
Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)


Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro seznámení s oborem.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Základy marketingu v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 13x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 2x |
v Mé knihovně | 9x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2013 | ![]() |
2011 | ![]() |
2018 | ![]() |
2023 | ![]() |
2014 | ![]() |
Stále aktuální kniha o marketingu, která je vhodná jako úvod do marketingu.
Sáhnout po ní mohou i ostřílení markeťáci, vždy je totiž něco, co se hodí zopakovat.