Základy marketingu přehled
Miroslav Karlíček
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Základy marketingu v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 16x |
ve Čtenářské výzvě | 4x |
v Knihotéce | 7x |
v Chystám se číst | 9x |
v Chci si koupit | 4x |
v dalších seznamech | 1x |
Autorovy další knížky
2013 | Základy marketingu |
2011 | Marketingová komunikace |
2018 | Základy marketingu |
2023 | Jak na marketingovou komunikaci |
2014 | Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení |
Za mě super. Jsou to opravdu základy, ale postačující. Plno příkladů z praxe doplnění graficky. Čte se to samo.