Základy marketingu vydání

Základy marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144708/zaklady-marketingu-144708.jpg 4 13 13

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. ... celý text

Vydání (2)


Základy marketingu Základy marketingu

ekniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-271-0954-8 , 978-80-271-0955-5


Základy marketingu
Základy marketingu

papírová kniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-4208-3