Základy marketingu hodnocení

Základy marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144708/zaklady-marketingu-144708.jpg 4 13 13

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. ... celý text

5
6 x
4
6 x
3
0 x
2
1 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Základy marketingu: 86 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.